کدام عینک با ابروهای شما مطابقت دارد

عوامل زیادی تعیین می کنند که آیا یک عینک برای شما مناسب است یا خیر، یکی از آنها ابروهای شماست. یک جفت عینک می تواند ابروهای شما را برجسته، پنهان، کشیده یا حتی خوش حالت کند.

 شما به هر طریقی می توانید این را به معنای واقعی کلمه در نظر بگیرید: ابروها علاوه بر کادربندی صورت ما، ویژگی متمایز کننده چهره و فشارسنج خلق و خو هستند. بیشتر مردم به طور شهودی از چشم ها به عنوان مهمترین ویژگی صورت یاد می کنند، اما احتمالاً اشتباه می کنند. واقعیت این است که ابروها نقش بسیار مهمتری از آنچه ما می دانیم (یا می خواهیم به آن امیدوار باشیم) بازی می کنند. ممکن است بتوانید لبخند مصنوعی بزنید، اما ابروهای شما بدون شک ثابت می کنند که منظور شما کدام است. ابروهای ما وسیله ای مرکزی برای ارتباط و ابراز احساسات هستند، اما علیرغم تحقیق در مورد این موضوع، در عین حال معمایی و آشکار باقی می مانند. ابرو همچنین به ما کمک می کند تا افراد دیگر را شناسایی کنیم. در یک مطالعه، به افراد مورد آزمایش تصاویری از افراد مشهور نشان داده شد، ابتدا فقط ابروها را پوشانده بودند، سپس فقط چشم ها را پنهان کردند. نتایج: 56 درصد از آزمودنی‌ها افراد مشهور را بدون چشمانشان می‌شناختند، اما تنها 46 درصد آنها را بدون ابرو می‌شناختند.

این تکان دهنده است که توجه کمی به این ویژگی متمایز مهم صورت می شود. با این حال، این باید از زمانی که شروع به استفاده از عینک می کنید تغییر کند، زیرا ابروهای شما در انتخاب شکل مناسب عینک بسیار مهم هستند. به زبان ساده می توان گفت که لبه بالایی فریم عینک شما باید با فرم ابروهای شما هماهنگ باشد. وقتی فریم عینک به موازات ابروهای شما قرار می گیرد و ابروهای شما در بالای فریم قابل مشاهده است، ترکیب برنده را پیدا کرده اید. وقتی فریم عینک ابروهای شما را بپوشاند یا قطع کند دشوارتر است، اما حتی این نیز بسته به شکل آنها می تواند یک بیانیه معمولی باشد.

ما بین پنج شکل ابرو تمایز قائل می شویم –

از چپ به راست: گرد، راست، مایل به بالا، قوسی و مایل به پایین.

ابروهای گرد به آرامی منحنی می شوند و منظم و هماهنگ هستند. اگر ابروهای گرد دارید، معمولاً می توانید از اشکال مختلف عینک استفاده کنید. در اینجا خطوط بیضی شکل و کمی گرد که با فرم ابروی شما مطابقت دارند بهترین ظاهر را خواهند داشت.

ابروهای گردLunor M9 01 RG رزگلد

ابروهای صاف با انحنای کم یا بدون انحنا هستند. فریم عینک مستقیم به خوبی با این شکل ابرو هماهنگی دارد. اگر ابروهای صافی دارید، می توانید فریمی را انتخاب کنید که کاملاً آنها را بپوشاند تا حالت ابروی جدیدی ایجاد کنید و با آن حالت چهره متفاوتی ایجاد کنید.

ابروهای صافLunor A6 250 02 Dark Havana

ابروهای متمایل به بالا با یک خط بالا به خصوص به سمت جلوی ابرو مشخص می شوند. این می تواند کمی خمیده باشد اما معمولاً مستقیم به نظر می رسد. در این مورد، شیشه های گردی که از طرفین به پایین شیب دارند ایده آل هستند. ابروهایی به این شکل گاهی با فریم عینک قطع می شوند، به این معنی که می توان با عینک های بدون لبه جلوه ای هماهنگ ایجاد کرد.

ابروهای متمایل به بالاLunor XV 1501 GP Gold

 ابروهای کمانی مانند ابروهای گرد هستند: این افراد می‌توانند بسیاری از اشکال مختلف، به خصوص دیسک‌هایی که به آرامی گرد شده، استفاده کنند. یک نکته را باید در نظر گرفت: ابروهای بلند اغلب با لنزهای واید بهترین ظاهر را دارند.

ابروهای کمانیLunor A10 353 46 شرابی

ابروهای متمایل به پایین با یک سوم بیرونی که به سمت پایین زاویه دارند مشخص می شوند. شکل ایده آل عینک باید دوباره از این خط پیروی کند و به سمت بیرون شیب داشته باشد. چهره هایی با ابروهای متمایل به پایین گاهی اوقات خسته به نظر می رسند.  عینک هایی که به طور کامل ابروها را می پوشانند در چنین مواقعی می توانند تاثیر مثبتی داشته باشند. با این حال ابروها نباید زیاد بر فریم تسلط داشته باشند.

ابروهای متمایل به پایینرزگلد ساتن Lunor M12 02 RG

اپتومتریست صالحعینک صبا