بهترین فروشگاه عینک در مشهد کدام است؟ برای خرید عینک در مشهد به کجا مراجعه کنیم؟ اگر قصد خرید عینک در شهر مشهد از یک فروشگاه عینک با تجربه و قابل اعتماد را تمایل دارید، “عینک صبا” گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسد. این فروشگاه، فعالیت‌های خود را از سال 1390 آغاز کرده است و به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های عینک در مشهد شناخته می‌شود. ارائه انواع عینک آفتابی، عینک طبی، عینک ورزشی، عینک کودکان، عدسی طبی، لنز تماسی طبی-رنگی و سایر ملزومات عینک در فروشگاه عینک صبا به صورت حضوری و آنلاین، باعث جلب توجه مشتریان در سراسر کشور شده است. این مرکز، به عنوان یکی از اصلی‌ترین واردکنندگان عینک در ایران، تلاش می‌کند تا محصولات خود را با کیفیت و قیمتی مناسب ارائه دهد.

بهترین فروشگاه عینک در مشهد

اگر ایده‌آل‌ترین مکان برای خرید عینک در مشهد را می‌خواهید، به فروشگاه عینک صبا مراجعه کنید. این فروشگاه در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید عینک در شهر مشهد شناخته می‌شود. اینجا جایی است که شما می‌توانید با اطمینان از کیفیت، عینک‌های آفتابی و طبی را به قیمتی مناسب تهیه کنید. موسس عینک صبا و صاحب امتیاز این نام تجاری اپتومتریست مهدی صالح فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۳۷۹ با سابقه کاری حدود ۲۳ سال است. خدماتی که در عینک صبا به مشتریان ارائه می‌شود عبارتند از:

  • معاینه اپتومتری(بینایی) با بروزترین تجهیزات
  • ارائه انواع عینک‌های طبی ،آفتابی و لنزهای طبی رنگی در برندهای مختلف
  • امکان آماده سازی عینک‌های طبی در ۳۰ دقیقه برای افرادیکه مشغله کاری دارند با دستگاه تراش تمام اتومات
  • فروش آنلاین محصولات و ارسال درب منزل در مشهد و سایر شهرها از طریق پست
  • پشتیبانی محصولات شامل عینک‌های طبی وآفتابی(تعمیرات عینک بدلیل شکست و … توسط مشتری تا یکسال بدون هزینه)

خرید عینک آفتابی در مشهد

اگر به دنبال خرید عینک آفتابی در مشهد هستید، فروشگاه عینک صبا گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست. اینجا شما می‌توانید با قیمتی مناسب، عینک‌های استاندارد uv400 با کیفیت بالا را تهیه کنید. این فروشگاه، انواع عینک‌های آفتابی را با متنوع‌ترین گزینه‌ها ارائه می‌دهد. بنابراین می‌توانید به راحتی عینک‌های زنانه و مردانه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

عینک آفتابی زنانهعینک آفتابی مردانه

خرید عینک طبی در مشهد

برای خرید عینک طبی با کیفیت و ضمانت ساخت، به عینک صبا مراجعه کنید. اینجا شما می‌توانید عینک‌های نمره‌دار، عینک‌های بلوکات، عینک‌های آنتی‌رفلکس و غیره را با کیفیتی برتر و ضمانت 100% تهیه کنید. اگر نیاز به عینک طبی نمره‌دار دارید، کافی است با نسخه چشم‌پزشکی خود به عینک صبا مراجعه کرده یا معاینه اپتومتری(بینایی) با بروزترین تجهیزات عینک صبا را انتخاب کرده و عینک مورد نیاز خود را سفارش دهید.

عینک طبی زنانهعینک طبی مردانه

خرید اینترنتی عینک

اگر در شهرهای دیگر ایران زندگی می‌کنید ولی قصد دارید از “عینک صبا” در مشهد خرید کنید، می‌توانید به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی عینک صبا استفاده کنید. این فروشگاه با فعالیت مستمر در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت خود، توانسته است مشتریان زیادی را از سراسر ایران جذب کند و با ارائه محصولات با کیفیت، رضایت آن‌ها را جلب نماید. وب سایت شرکت به گونه‌ای طراحی شده که یافتن انواع عینک در آن به سادگی انجام شده و با هر سطح مهارتی به سادگی می‌توانید عینک مطلوب خود را خرید نمایید.

هدف عینک صبا فراهم کردن بستری برای راحتی مشتریان مجترم به منظور خرید عینک آفتابی و طبی مورد نظر است. کیفیت و قیمت مناسب در کنار مشاوره تخصصی، خیال شما را از بابت تهیه عینک مناسب راحت می‌کند. ارسال سریع و آسان،ضمانت اصالت کالا، مشاوره تخصصی رایگان، تنوع برندهای گوناگون و معاینه چشم با دستگاه‌های تمام اتوماتیک برای مشتریان حضوری، از ویژگی‌های بارز عینک صبا است.

سایت عینک صبا

آدرس فروشگاه عینک صبا

فروشگاه عینک صبا در آدرس مشهد، خیابان دانشگاه، بين خیابان کفایی و میدان تقی آباد، روبروی سازمان انتقال خون، فروشگاه عینک صبا، بصورت حضوری در خدمت مشتریان محترم است. ساعات کاری فروشگاه صبح‌ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و عصرها از ۱۷تا ۲۱ است. جهت تماس با فروشگاه عینک صبا می توانید با شماره‌ 09157091329 بصورت تلفنی و واتساپ یا تلگرام تماس بگیرید. همچنین شماره تماس فروشگاه عینک صبا 38454001-051 است. رسالت ما ارائه بهترین و سریعترین نوع خدمت با تمام توان به مشتریان محترم است.

عینک صبا