عینک های فلزی برای یک ظاهر کلاسیک عالی هستند. اما طلا، نقره معمولی یک رنگ نیستند. در حالی که رنگ‌های طلایی برای انواع گرم‌تر مناسب‌تر هستند، ظرافت‌های نقره‌ای برای انواع خنک‌ترند.

عینک های فلزی عملا پایه تمام عینک ها هستند، با اولین عدسی های اصلاحی که در حدود 650 سال پیش در قاب های فلزی قرار گرفتند. از آن زمان به بعد، این عینک ها به قطعاتی اصیل و مد تبدیل شده اند. اما این بدان معناست که عینک باید برای شخصی که از آن استفاده می کند مناسب باشد. عینک های فلزی همیشه این سوال را ایجاد می کنند: طلا، نقره یا برنز؟ رنگ فلز مناسب و هماهنگی کامل با چهره شما واقعا می تواند پوست شما را درخشان کند. با این حال، رنگ اشتباه می تواند شما را خسته، رنگ پریده و ناخوشایند نشان دهد. ما به شما توضیح خواهیم داد که چگونه عینک فلزی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد .

برای تعیین اینکه کدام رنگ فلزی جذاب تر است، ابتدا باید نوع پوست خود را مشخص کنید. این امر مستلزم در نظر گرفتن پوست و موی شماست.

دو نوع پوست اصلی وجود دارد: گرم و سرد. با این حال، این به رنگ چهره ارتباطی ندارد. حتی انواع پوست های روشن تر نیز می توانند ته رنگ گرم داشته باشند.

سه ویژگی زیر به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که پوست گرم تری دارید یا سرد.

نوع سرد

  1. وریدها: در صورت امکان پشت بازوی خود را در نور طبیعی روز معاینه کنید. آیا رگ های شما آبی به نظر می رسند یا سبز؟
    رگ های آبی نشان دهنده ته رنگ سردتر است.
  2. پوست: ته رنگ پوست سردتر می تواند از صورتی تا آبی باشد. این گونه ها اغلب رنگ پوست روشن تری دارند، اما حتی رنگ های تیره تر را می توان به عنوان سرد طبقه بندی کرد. آنها ته رنگ زیتونی خواهند داشت.
  3. مو: روشن، بلوند خاکستری تا قهوه ای تیره یا سیاه مایل به آبی.

آیا نوع پوست سردی دارید؟ پس رنگ نقره ای برای شماست!

عینک فلزی

نوع گرم
  1. وریدها: در صورت امکان پشت بازوی خود را در نور طبیعی روز معاینه کنید. آیا رگ های شما آبی به نظر می رسند یا سبز؟
    رگ های سبز نشانه آن است که پوست شما دارای ته رنگ گرم است.
  2. پوست: ته رنگ پوست گرم می تواند از کرم رنگ تا زرد یا زردآلوی متغیر باشد. انواع گرم با ته رنگ روشن اغلب به نور خورشید بسیار حساس هستند و در نتیجه کک و مک هایی از طلایی تا قرمز ایجاد می شود.
  3. مو: موهای بلوند نسبتاً طلایی و قرمز هستند، اگرچه می توانند رنگ های مسی غنی و قهوه ای مایل به قرمز نیز داشته باشند.

آیا نوع پوست گرمی دارید؟ پس رنگ طلایی برای شماست!

عینک فلزی

نه گرم و نه خنک: اگر هیچ یک از این دو به وضوح در مورد شما صدق نمی کند، چه باید کرد

البته رنگ پوست بسیاری از افراد را می توان نه گرم و نه سرد طبقه بندی کرد. در این موارد عموما شیشه های فلزی هم طلایی و هم نقره ای مناسب هستند. برخی از جفت ها را برای خود در بینایی سنج محلی خود امتحان کنید و ببینید چه چیزی را بیشتر دوست دارید.

برنز – رنگ طلایی ای که برای هر کسی خوب به نظر می رسد

برنز در میان رنگ های مختلف فلزی جایگاه منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است. این رنگ ملایم طلایی تقریباً برای همه افراد جذاب است و به افرادی که پوست سردتری دارند نیز اجازه می‌دهد از عینک‌های فلزی (تقریباً) طلایی استفاده کنند. اما حتی انواع گرم‌تر نیز اغلب به رزگلد روی می‌آورند، زیرا زیبایی‌شناسی کمتری نسبت به طلای زرد دارد.

عینک های فلزی

ما در عینک صبا عینک هایی را در رنگ های فلزی کلاسیک طلایی، نقره ای و رزگلد تولید می کنیم. بسیاری از عینک های فلزی ما نیز در رنگ های آبی، مشکی و قهوه ای یا در رنگ های ملایم ساتن و فلزی مات موجود هستند. به این ترتیب، ما می توانیم عینک مناسب برای هر استایل شخصی ارائه دهیم.